قمــــــــار باز

خودم، بدون سانسور

قمــــــــار باز

خودم، بدون سانسور

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۱۷
    31.
  • ۹۹/۱۱/۰۴
    28.
  • ۹۹/۱۰/۱۵
    27.
  • ۹۹/۱۰/۰۸
    26.
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    25.
  • ۹۹/۰۵/۱۰
    24.
  • ۹۹/۰۵/۰۶
    23.
  • ۹۹/۰۵/۰۲
    22.
  • ۹۹/۰۳/۲۹
    21.
  • ۹۸/۱۰/۳۰
    20.
  • ۰
  • ۰

26.

به خلوت بی ماهتاب من بگذر

به شام تار من ای آفتاب من بگذر

 

کنون که دیده ام از دیدن تو محروم است

فرشته وار شبی را به خواب من بگذر

 

نگاه مست تو را آرزو کنان گفتم

بیا به پرتو جام شراب من بگذر

 

اگر که شعر شدی بر لبان من بنشین

اگر که نغمه شدی بر رباب من بگذر

 

فروغ روی تو سازد دل مرا روشن

بیا و در شب بی ماهتاب من بگذر

 

کرم کن و در کلبه ام قدم بگذار

مرا ببین و به حال خراب من بگذر

 

تو را که طاقت سوز حمید یک دم نیست

نخوانده شعر مرا از کتاب من بگذر

 

حمید مصدق

  • ۹۹/۱۰/۰۸
  • میم دال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی