قمــــــــار باز

خودم، بدون سانسور

قمــــــــار باز

خودم، بدون سانسور

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۴/۱۷
    31.
  • ۹۹/۱۱/۰۴
    28.
  • ۹۹/۱۰/۱۵
    27.
  • ۹۹/۱۰/۰۸
    26.
  • ۹۹/۰۹/۱۴
    25.
  • ۹۹/۰۵/۱۰
    24.
  • ۹۹/۰۵/۰۶
    23.
  • ۹۹/۰۵/۰۲
    22.
  • ۹۹/۰۳/۲۹
    21.
  • ۹۸/۱۰/۳۰
    20.
  • ۰
  • ۰

2.

میدونی، استراتژی من اینه که برای بهتر شدن تلاش کنیم.

قطعا آسون نیست ولی خب هیچی آسون به دست نمیاد. اینکه اگر منِ نوعی (در واقع منِ واقعی!) نتونستم بعد از هفت سال درس خوندن توی رشته خودم شغل مورد علاقمو پیدا کنم جا نزنم. تفکر رشد داشته باشم و برم دنبال کاری که همیشه دوست داشتم. برم دنبال یاد گرفتنش. من مطمئنم که با لطف و عنایت خدا یه برنامه نویس حرفه ای و خفن میشم.

ولی بعضی وقتا اعداد و ارقام سن و حساب مدتی که گذشته آزارم میده. کاش میشد اون چیزایی که از فکر و ذهنمون میگذره رو سلکت کنیم.

 

علی ایّ حال، خدا بزرگه :)

  • ۹۸/۰۷/۱۵
  • میم دال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی